Roti & Neves Pretty Ugly - Litar Pintas  

Posted by My Lirik Lagu Best

Seriau ku mengenali kamu
Membuat diriku tak menentu
Jangan cuba kau dekati aku
Biar hidup aku tanpa kamu

Sakit bila kau dampingi aku
Puasmu hanya seketika lalu
Ketagih ku ingin bersamamu
Pedih hati aku kerna kamu

Inginku menjalani hidup yang baru
Biarpun tidak ku dapat bersamamu

Tak akan aku menyentuh kau kembali
Biar pun hingga ke akhir nanti

Sakit bila kau dampingi aku
Puasmu hanya seketika lalu
Ketagih ku ingin bersamamu
Pedih hati aku kerna kamu

Inginku menjalani hidup yang baru
Biarpun tidak ku dapat bersamamu

Tak akan aku menyentuh kau kembali
Biar pun hingga ke akhir nanti

This entry was posted on 01:03 and is filed under , , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments