One Nation Emcees - Bisikan Cinta  

Posted by My Lirik Lagu Best

Bisikan cinta menghantui diri ku ini
Masa tak henti
Bisikan cinta menghantui

Diriku kini terasa merana
Kau segala buat diriku
Tapi kau berpunya

Ku ingin luahkan apa rasa di hati
Kata hati yang ku pendam selama ini
Ku cinta (kau cinta)
Ku cinta (kau cinta)
Kau cinta (ku cinta)
Kau cinta (ku cinta)

Ku ingin luahkan apa rasa di hati
Kata hati yang ku pendam selama ini
Ku cinta (kau cinta)
Ku cinta (kau cinta)
Kau cinta (ku cinta)
Kau cinta (ku cinta)

Secara jujur ku masih mencintaimu
Secara jujur tak dapat ku lupakanmu
Tak payah dan tak perlu ku cerita tentang lara
atau kesepian yang tidak ku tahu akhirnya
Ya kini kau tiada tapi dia bagaimana
Mampukah dirinya jadi belahan nyawa
Hentikan bisikan yang bermain di fikiranku
Ku sayang dia seperti aku sayang kau dulu

Termenung kosong cerita cinta si dia
Sedih tidak cemburu mungkin iya
Tiga batu permata ku dapat hanya duka
Biar aku sengsara suka di dalam luka
Biar perit akan ku telan jua
Agar dikau bahagia ku buat apa saja
Anganku moga kita bersama
Rela aku merana lihat dikau bersama
Akhirnya aku pasrah

Oooo
Masa tak henti
Bisikan cinta menghantui

Diriku kini terasa merana
Kau segala buat diriku
Tapi kau.. kau berpunya

Chorus
Walaupun kau bersamanya
Kau tetap aku yang punya
Biar ku telan pahitnya
Agar kau bahagia
Siang dan malam aku menanti
Walau diri ku tak dipeduli
Sayang kau tak menyedari
Cinta mu ada disini

Kehilangan satu-satunya sandaran jiwa
Dihujani luka berembun penyesalan
Membiarkan ilusi karut memapah emosi
Cakerawalaku buta cahaya hilang kemana (satu rasa)
Takkan mati takkan pergi takkan berganti (umpama)
Akal dan hati tidak pernah berkomunikasi
Di batas kehampaan dan kerinduan
Aku doakan bahagia buat dirimu dan dia

Bisikan cinta menghantui diri
Bisikan cinta menghantui diri ku kini

Dengarlah rintihan hati
Suara jiwa ku ini
Moga kau kan tempuhi
Segala rintangan yang bakal menanti
Tanpaku menemanimu
Kau tetap di ingatanku
Namun masa dah berlalu

Ulang Chorus 2X

Masa tak henti
Bisikan cinta menghantuiku

This entry was posted on 01:10 and is filed under , , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments