Adam AF2 - Haruskah  

Posted by My Lirik Lagu Best

Di kala dikau mencari cinta
Aku memberi
Tapi tak pernah kurasakan
Dikala aku dilamun cinta
Dengan dirimu
Mengapa kau jauh dariku
Tiada cinta didalam dirimu
Biarpun kau kata baby i love you
Tidak kau rasa getaran ini
Tiada cinta lain
Sehebat cintaku
Haruskah aku menanti cinta ini
Kerna kau tak pernah mengerti hatiku
Tak perlu kau ucap baby i love you so
Kerna cinta darimu
Tak sehebat cintaku
Haruskah aku manahan perasaan
Tak sanggup kau bermain difikiranku
Lupakan semua
Apa diimpikan jadikan pengalaman cinta..
Kita berdua…
Setelah semuanya berlalu
Hatiku sepi
Kan ku simpan cintaku ini
Dikala dikau pergi dariku
Aku bersendiri mengapa kau begitu

This entry was posted on 23:18 and is filed under , , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments