Samsons - Naluri Lelaki  

Posted by My Lirik Lagu Best

Aku adalah Lelaki
Yang tak pernah lelah
Mencari wanita

Aku adalah Lelaki
Yang selalu gundah
Menunggu wanitaku

Aku adalah lelaki
Yang selalu ingin
Dibuai wanitaku

Tolong dekati aku
Tolong hampiri aku
Tolong jamahi aku
Agar aku bijaksana
Agar aku bahagia
Agar aku merasakan cinta

(Chorus)

Naluriku sebagai lelaki
Membuatku menginginkan
Berjuta wanita di sisiku
Naluriku sebagai lelaki
Membuatku merindukan
Pujaan dari wanita

Aku adalah Lelaki
Yang selalu gundah
Menunggu wanitaku

Tolong dekati aku
Tolong hampiri aku
Tolong jamahi aku
Agar aku bijaksana
Agar aku bahagia
Agar aku merasakan cinta

(Chorus)

This entry was posted on 10:27 and is filed under , . You can leave a response and follow any responses to this entry through the Subscribe to: Post Comments (Atom) .

0 comments